Malaysia mahu jual kapal Equanimity secepat mungkin – Tun Mahathir

Malaysia mahu jual kapal Equanimity secepat mungkin – Tun Mahathir

Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata kerajaan Malaysia berhasrat untuk menjual kapal persiaran mewah yang dirampas Equanimity secepat mungkin dan cadangan penjualannya akan diklankan di seluruh dunia.

Sila layari http://www.astroawani.com untuk berita selanjutnya.
Visit http://www.astroawani.com for more news.

Astro AWANI LIVE http://www.astroawani.com/videos/live
Subscibe to NJOI AWANI https://www.youtube.com/njoiawani
Like us on Facebook https://www.facebook.com/astroawani
Follow us on Twitter https://twitter.com/501Awani
Follow us on Instagram https://www.instagram.com/501awani

(Visited 4 times, 1 visits today)
25,493
Like
Save

Comments

mahadey lanun nyanyuk says:

Hang ni pandai main wayang madey, pemilik sebenar hanya dapat diketahui 6-9 bulan, macamana nak jual, atau nak alih isu janji 100 hari x capai, harga barang, minyak x turun, ringgit merosot, tol ptptn x hapus, uec lgbt nak diiktiraf…. nguah5

Duce Avanti says:

klo da perna masuk indonesia tak mustahil mrka drop something. cari lagi tun smpai lubang cacing. kokocayok.

Mazlan Moon says:

Otak apa pun nk jual kilang arak yg beli dulu x nk jual.tun tolong orang2 yg dh kaya.najip tolong orang miskin sebab tu najip kalah ornag kaya tolong tun..orang miskin x boleh tolong najip fahsm2 je lah

Guan Seng Leong says:

Tun RTM do a documentary on the ship rayat of Malaysia want to see.hope the rayat can see.thank you.

Randy Edward says:

Nnt Jho Low Beli balik

Hassim Shah says:

Jual kat saya aje Tun

E Karti says:

Woii dah 66 billion ko cekau duit BNM dlm bulan ni..ape cite..mna tk bangkrupnye malaysia

E Karti says:

Hutang berbillion billion tp ade duit plak nak sambung f1..sambung proton..

E Karti says:

Duit elaun sara hidup nelayan x dak.duit senggara kapal ade plak..hipokrit sggh madey syetan ni

E Karti says:

Ape cite lim gone eng dpt 1 billion dari madey

E Karti says:

Tggu je owner sebenar tuntut kapal tu dan saman madey n the geng..

Mike Michael says:

Kapal sudah sampai dan terbukti sah dibeli hasil daripada penggubahan wang haram 1MDB. Tun cuma tinggal satu perkara lagi memastikan pengerusi 1MDB juga sampai ke destinasi impiannya sejak dari dulu lagi iaitu Penjara Sungai Buluh… Maka di situlah perlabuhan terakhir dan tempat persaraan istimewa pilihannya. Kita harus menghormati permintaannya…

TANAH TUMPAH DARAHKU says:

Jual pada saya.. Saya berminat untuk membeli. How to buy? Pm

Om Ah Hum says:

Sultan Brunei
Sultan Johor

Ismail Md Shariff says:

Jual je kapal mewah tu tun, dapat juga tambah byar hutang negara.

Razzi Homeland says:

Adakah kapal ini dijual melalui lelongan awam? Berapa harga rizab yang dicadangkan?

Moh Aliza says:

Ni dah ada bukti pun masih lagi macai mcai umno tak caya. Bukan buta mata tapi buta hati.

Theboss kyoto says:

jual juga harta rampasan dr rumah najib yg gagal diistiharkan sebagai milik sah yg mengaku bahawa dia ialah pemilik brg2 tersebut seperti yg dituntut sebelum ini.

Fadzil Mansor says:

Kalau kerajaan halang rakyat dari meninjau….ertinya rakyat ini tetap rakyat. tak guna bila kita sebut kerajaan rakyat sedangkan kerajaan terpilih oleh rakyat. rakyat yg bg mandat. 1 MDB milik kerajaan. Duit 1MDB adalah duit rakyat. Apa bezanya klu rakyat juga ingin melihat seperti Tun M dll. Betullah…kata org…bila dh jd pemimpin…rakyat tinggal rakyat. bila nk berkuasa..mengunakan rakyat. Sepatutnya membuka ruang bg org ramai..pelancung melihat. ambil gbr sebagai kenangan. kenakan tiket RM50,seorang…dan duit itu dimasukan dlm tabung harapan. kalau 2 tahun…bayangkan. paling tidak…bawa ke Langkawi.

napi bsp says:

Harap ikhlas dalam memegang amanah Allah ..jgn rakyat jadi mangsa akibat crisis Dua org yg berpengaruh:)

Comments are disabled for this post.